whose side are you on

whose side are you on

Monday, June 2, 2014

Ya Rabbi,, Hanya Engkau yg dapat merobah niatnya



Ya Allah, hanya Engkau yg memelihara hatinya... Tolong aku ya Allah...
Sehari saja aku tak bertemu sinar matanya, hatiku serasa tenggelam dalam lautan es. Dingin dan kelu.
Apalagi kalau harus berpisah dan bertemu hanya setahun sekali?

Ya Allah, kuatkan aku bila rencananya yg Engkau ridhai. KehendakMU jugalah yang akan terjadi.
Dan bila itu terjadi, lindungi dia ya Allah dalam rahmatMU.
Ingatkan dia selalu, aku akan selalu mendoakannya dalam segala kecemasan dan rasa rindu akan kehadirannya...
Ingatkan dia selalu ya Allah, aku bukan cuma ibu baginya.
Namun aku juga adalah teman terbaik baginya. Dalam setiap langkahnya. Dalam setiap bahagia dan kesusahannya.
Ampuni kami Ya Rabbi. Lindungi kami ya Allah.
Amin...


PS: Buat yg menertawakan kekhawatiran kita-kita sebagai ibu. Kita doakan semoga kamu tidak mengalami hal yg sama.




No comments:

Post a Comment